INTE I MIN VILDASTE FANTASI............

Kunde jag tänka mig att det var så otroligt mycket jobb med en egen liten butik. De sista veckorna har varit helt hysteriska. Jobb från alla håll och kanter. Inköp, möten, budget, planering inför den nya butiken, vilka märken? städning, paket skick, fotogarfering till webbshop som jag dessutom har fotat om fyra gånger innan jag kände att jag fick till det. De bilder som jag ska ha är fotade på min snygga 80-tals skyltdocka med afrofrilla. Snygging. Hoppas hinna få in dem imorgon.
Min sambo har slitit hårt denna veckan han med, ibland kör jag kanske lite FÖR mycket med honom men det blir ju liksom så när han är den som är mig närmast. Hoppas jag, någon gång när allt lugnat ner sig kan komma på en fin, fin överaskning till honom, helst i form av en resa. Hi, hi, för bådas del.
Sedan så har man ju ett hem att ta hand om också, det har vi verkligen kommit på efterkälken med den sista tiden.
MArtin har åkt ner till Örebro på tävling idag. Alla vänner från Malmö skulle dit så självklart skulle han åka dit. Hoppas det går bra för honom, det blir kanske lite tufft för honom när nästan alla de bästa åkarna från Sverige är där men man vet ju alldrig. Håller tummarna iallafall. Rolig får han då garanterat, kanske lite för roligt också. Det behöver han efter att ha jobbat stenhårt sedan han flyttade med mig till Borlänge.

Nu ska jag gå och hänga tvätt och städa undan lite, måttligt roligt. Min lillebror och hans pojkvän kommer hit imorgon så jag måste röja undan lite plats till dem också. Hoppas jag kan få lite hjälp med webbshopen, är inte helt nöjd ännu. Men det är väl så, man hittar väl fel hela tiden. Bara de nya bilderna kommer upp, det är iallafall prioritering nr. 1 för tillfället. Bilderna gör ju hela utseendet och känslan. Nu är det hej kom å hjälp mig på bild fronten, det BLIR bättre jag lovar.

Kommentarer
Postat av: Emma Engström

Hej Jenny! Vad jag har förstått så kan man göra reklam på stylesearch.se för sin webshop. På stylesearch samlas en väldigt stor del av sveriges unga tjejer, snackar om mode och trender och är ständigt på jakt efter nya ställen att handla kläder på. Kika in det! www.stylesearch.se

2008-03-10 @ 11:16:15
Postat av: Emma Engström

http://www.stylesearch.se/shoppingguiden/laggtill.aspx

Här är en direktlänk.

=)

2008-03-10 @ 11:18:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0