Peace & love....

Är över för i år....

Det har varit en helt fantastisk vecka, med helt underbara kunder, stämningen var på topp hela tiden.
Bättre ett års firande kunde vi inte ha i butiken.
Sahara Hotnights hittade till butiken i år igen, roligt.
Och alla ni andra kunder, jag känner mig så smickrad, har verkligen fått bekräftelse på min lilla butik.
Tack, detta kommer jag att leva på resten av året, till nästa Peace & love.

Hoppas ni hade den bästa festivalen och att vi ses nästa år igen.
Stämningen var helt super, kan inte bli bättre.
Hoppas såklart också att ni blev nöjda med de snygga kläderna ni shoppade.

Nästa år kommer ni hitta ännu grymmare Second hand plagg hos oss
ska göra allt för att hitta guldkornen och spara dem till er.

Snart är min nya webbshop färdig, där kommer ni också kunna hitta lite justa second hand plagg.
Adressen blir såklart densamma www.selectedstyle.com.

Tyvär glömde jag att samla in mailadresser underfestivalen men vill ni ha nyhetsbrev med erbjudanden och annat smått och gott från oss så är det bara att anmäla er på [email protected]

TACK mamma, Linda och Martin för att ni hjälpte mig hela helgen, ni är grymma!!

Kram på er
Jenny

Kommentarer
Postat av: ¨Mamma

Tjejen min! Jag känner mig stolt över alla positiva kommentarer du fått från alla helt underbara butiksbesökare, jag längtar redan till nästa år. En stor kram till er alla som besökte oss och butiken, hoppas på att få se er nästa år igen. Kram ¨mamma¨

2008-06-30 @ 20:00:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0