LISENS ÖRTSPA!

Igår var jag i Stockholm på Lisens (Lisen Organics) boksläpp, Lisens Örtspa.
Underbar bok, med fantastiska bilder.
Denna bok vill jag rekommendera alla som är intresserade av skönhet, hälsa.
Information om om alla örter du kan använda såväl till matlagning som till hudvård uppdelat i Vår, Sommar, Höst, Vinter.
Ren med maskrosor, nässelshot, druvpeeling, timjandoftande fotbad....................
En bok jag kommer använda flitigt.
Med och sponsrade kalaset var vinklubben Törstig, Årstiderna stod för fantastiska ekologiska råvaror till härliga "nytto"
snittar, I Love!
(Bilder kommer när jag klurat ut hur man lägger in bilderna från min nya kamera till datorn)


Boken kommer finnas hos min på Selected style inom kort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0