SNYGGASTE BYXAN EWER!!!

Har hittat den snyggaste, skönaste, tuffaste byxan i alla kategorier. Såklart provade jag den för att se hur den satt på, är man villig att betala 1495kr för en byxa? Svaret är JA, JA, JA. Ska du köpa EN byxa i höst så skulle jag varmt rekommendera den. Materialet var helt underbart, jag blev kär och ville inte ta av mig den. Men mötet tog slut och nu ses jag och byxan inte förräns till hösten, snyft. Kommer förmodligen bo i dem då.
Byxan komer från Carin Westers höst collection and i love it. Du kommer hitta den både i grått och Svart hos Selected style i höst.

Imorgon blir det mitt sista möte för denna gången. Ska försöka hinna med en sväng förbi Japan shop och handla på mig lite japanska matvaror, grönt tepulver, vasabi pulver, gari, Noriblad sedan hoppas jag att de har den grymt goda yakisoba såsen. Finns ju liksom inte att köpa i Borlänge.

Veckan som kommer blir det jobb, jobb, jobb. Har högvis med pappers jobb att göra klart denna vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0