PLAZTIC!

image84

Plaztic 99kr, www.selectedstyle.com



Dessa grymma skor sprang jag på på Bomullsbörsen.
Eftersom jag gått i stövlar hela dagen och killarna som sålde in skorna satt mitt i maten när jag flög på dem hade jag inge vidare lust att ta av mig stövlarna och prova dem, körde på en rejäl chansning. Är de sköna? går de ihuvudtaget att ha på sig? Den ena av killarna hade provat dem i stl. 41 och övertyga mig om att de var sköna, helt ärligt en kille i rosa plastskor? Jag var inte svårövertalad, men sedan så var det att välja färg också, fick bli "nästan" alla färger de hade, kunde helt enkelt inte välja. De var ju så fina ihop. Oj, en del plastskor blev det och jag kan garantera att dessa är RIKTIGT sköna, sitter hur fint som helst på foten också, är så nöjd med mitt lilla inpulsköp. Jag bara måste behålla en av varje färg själv. Kommer att bo i dem i sommar
Gick förbi deras monter på lördagen igen och vilken tur jag hade att jag köpte på mig alla färger redan på torsdagen, på lördagen var två av färgerna redan slutsålda



Nu är det natti, natti

Kommentarer
Postat av: Lotta

Nej jag tror aldrig jag kommer falla för plastskor. Det är inte min grej. Ser konstigt ut! Fast jag är ändå nyfiken på hur de ser ut på fötterna! Annars var det mycket fint i webbshopen!

2008-02-28 @ 00:03:08
URL: http://beetlejuice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0