En sak till

Var och träffade de gulliga säljarna på Cheap Monday idag innan hemresan.
Bestämde mig för att ta in det till butiken, ett bra märke med justa priser. Precis vad Selected style behöver. Kommer ta in ganska så brett från deras kollektion, jeans, jackor, klänningar, t-shirts, linnen.......... Dock inte herrkläder, tyvär...
Så till hösten kan du shoppa loss på Cheap monday hos Selected style som då kommer att ligga inne i Bragegallerian.
Ska jobba hela veckan med inköp, hoppas få det klart till helgen så jag kan berätta lite för er vad ni har att se fram emot.
Underlig men nu har jag varit så inne på höstens inköp att jag helt glömt att det faktigst är en hel del underbara vårplagg på väg in till butiken, vissa har redan kommitimage62
Underbar klänning och underbar väska från Camilla Norrback

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0