PEACE & LOVE

Snart är det sommar och sista helgen i Juni, som blir de sista dagarna för mig in min nuvarande butik (sedan går flytten vidare till en söt liten lokal inne i Bragegallerian, härligt!) är det dags för Peace & love igen. Då har butiken funnits i precis ett år, Jippi, det måste ju såklart firas. Måste planera in lite grymma happening då. Förra året, under mina första dagar som buiksägare hade jag både Sahara Hotnights och Joan as a police woman som kunder, vilken start. Hoppas det blir lika trevligt, eller kanske tom. ännu bättre. Håller på att samla på mig massa grymma second hand plagg som jag kommer att hålla på till alla Peace & love besökare.
Kommer du?

Kommentarer
Postat av: Mingla ♥

Är du bra på bloggdesign? Hade behövt lite hjälp i såfall :)

2008-04-03 @ 23:33:32
URL: http://heymingla.blogg.se
Postat av: Mimmi

Jag kommer å hälsar på dig! Kul!

2008-04-07 @ 02:39:36
URL: http://www.collectionofdesigners.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0