ONSDAG

361771-13

Idag är det Onsdag och jag öppnade som alla Onsdagar kl. 15.00.
Hann städa lite i butiken innan, Håller på att inreda en liten ateljé i rummet bakom. Denna lokal är VÄLDIGT stor, för stor för mig egentligen, skulle klara mig med halva (och halva hyran också för den delen) men nu tänkte jag att jag ska försöka göra något bra av utrymmet bakom iallafall. Blir ett stort syrum, som det var tänkt ifrån början men allt tar så lång tid för mig känns det som, är det bara mig det känns så för??? Har långa listor med saker att göra, och då är det inte tråkiga saker utan sådant som jag tycker är väldigt kul. Ändå hinner jag inte ens med hälften. MÅSTE ta mig i kragen, piska mig själv lite och se till att saker och ting blir av. 

Hoppas ni får en bra dag
Kram

Dagen består av:

Grå tunika med svarta detlajer, Fröken söt 499kr Selected style
Jeans, Acne fyndade på Emmaus för 20kr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0