SÖNDAG!

Idag är det Söndag, härligt väder ute. Var och jobbade i butiken till kl. nio igår kväll. Härlig lördag.
Nu är iallafall, äntligen alla bilder tagna och det blir nog rätt bra.
Så idag eller ikväll rättare sagt, äntligen, bara EN vecka sent kommer massa härliga vårplagg läggas upp i webbshopen.
Vi vill också stolt presentera ett nytt märke, 28Street. Mer info och bilder kommer senare. Plaggen kommer till butiken i veckan men kommer redan ikväll gå att tjuvkika på i webbshopen.

Det är några saker jag måste få till med webbshopen innan jag kan känna mig nöjd. Varför känner man ingen som kan visa mig hur man gör? Säkerligen är det inte så kompliserade saker men jag är helt borta på detta området, när jag loggar in på sidan så fattar jag ingenting. Hoppas det kommer någon räddare i nöden som kan hjälpa mig med det sista.

Ha en härlig vårdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0