ROADTRIP!!

Första dagen på semestern/inköpsresan.

Trippen började i Borlänge kl.11.30, inte kl.08.00 som planerat.
Det är alltid massa saker som tar längre tid än beräknat innan man ska resa iväg.
Denna gång ska jag dessutom vara borta två hela veckor vilket kräver en hel del planering och förberedelser.
En kombinerad mäss/inköp/semester resa med andra ord.
Ska försöka hinna med så många utav mina favorit loppisar/second hand butiker som möjligt under denna trip som går från Borlänge till Jönköping, Helsingborg, Malmö och slutligen Köpenhamn.

Skulle ha tältat första natten men alla tre (jag, Pernilla och min lille bror) sov dåligt inatt och kände att vi behövde en god natts sömn som man sällan får i tält, vi tog in på vandrarhem istället.

Kom fram till vandrarhemmet rätt sent, det blev inge bad, däremot blev det picknick nere vid stranden istället.
Mysigt.

I morgon blir det en lång, tidig morgon promenad och sedan lite sol och bad innan vi åker vidare till nästa stopp.

Vi fick ett rum med egen duch så nu blir det mini spa i duchen för min del.
Lyx!

Har jag semester, känns helt overkligt, underbart.

Mamma, hur skulle jag klara mig utan dig?
Du är bäst!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0