Söndag!

Gick upp extra tidigt imorse så att jag skulle hinna ut i skogen en sväng och plocka svamp innan dagens hårda jobb började, fotografering till webbshopen.

En gullig tjej skulle hjälpa mig att posa framför kameran, tyvär så, (min vandliga otur) kände hon sig hängig idag och självklart ska man inte fota till en webbshop om man ej känner sig pigg, det blir inte bra för någon.

Jag fixar det ju såklart själv, utan problem men jag hade så gärna viljat ha en söt tjej på bilderna i shoppen till hösten.
Förhoppningsvis kommer vi få möjligheten att fota en annan gång istället.
Denna gång fick Felicia, min stand in skyltdocka ställa upp istället.

Bilderna blev bra däremot så tog det så otroligt mycket längre tid nu när jag var själv med fotandet så webbshopen kommer inte bli färdig förräns imorgon kväll någon gång.
Varför lär jag mig aldrig att INTE sätta en tid för när saker och ting ska vara färdigt, det händer alltid något så att det blir förseningar.

Nu hoppas jag att jag har lärt mig iallafall

Nu ska jag sova, klockan ringer väldigt tidigt imorgon

Kram å god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0