HERR NYHETER IFRÅN SVENSSON JEANS

Har tagit hem en del herrplagg för att prova och se hur det funkar i butiken, dels för att Borlänge är i absolut behov av en butik som säljer just detta men även för att jag själv tycker, har jag märkt nu, att det är väldigt roligt även med killkläder och såklart har jag fått en hel del förfrågningar ang. just herr. Så nu alla killar, kila ner till Selected style och kolla in det grymmaste herrkläderna ifrån Svensson jeans, "ÖVERMYCKET SJÄL". Jag tycker Svenssons herrkläder är helt underbara, enkla men ändå med "glimten" i ögat. Har redan packat på min sambo en ny outfit. Det grymma är att du bestämmer själv hur du vill att jeansen skall sitta, vill du ha dem lite tajtare till kostym tar du en normal storlek, vill du ha dem mer baggy går du upp några storlekar och de sitter grymt. Min favo modell på herrsidan är utan tvekan David Åhströms Black wax, dessa har en vaxad yta och får nästan en liten skinn känsla. Min sambo, som är skatare har hittat "sin" modell, Grynbogatan som är lite mer baggy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0