ÄNTLIGEN!

Först jobba, några få men väldigt trevliga kunder idag, sedan påskmiddag med familjen hemma hos oss, mysigt och väldigt, väldigt gott. Framförallt avslutningen, varm hjortronsylt med glass mums. Sedan ÄNTLIGEN, efter många försök så lyckades jag själv, ok inte helt själv men med lillbrorsan och hans pojkväns hjälp lägga till och ta bort några märken i menyn på webbshopen, som jag har kämpat för att fixa det och nu fixade jag det sjäälv, helt underbart. Kommer somna skönt inatt, nu när jag kan släpa det och inte behöver hjälp av någon annan, ok jag fattede ju iofs. inte riktigt hur vi gjorde, eller jag fattade det mesta utom det viktigaste, tror jag. Det var en massa siffror där som ingen av oss förstod oss på mer än att dessa var väldigt viktiga, skrev man en siffra så försvann halva menyn, skrev man en annan så försvann hela menyn, men sedan efter några försök fick vi till det, Rätt? vet inte. Hoppas det.
Snart är det god natt.
Ska åka till Siljansnäs och hälsa på farmor imorgon, mysigt. Ut på isen och pimla ska vi också, hoppas på en av de stora laxarna som nu simmar fritt i siljan.

GOD NATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0