www.selected style, försenad igen

Har problem med bilderna nu igen, blir så trött. Webbshopen kommer bli några dagar försenad. Ska göra mitt bästa för att få upp så mycket som möjligt imorgon.

Bjuder på några renoveringsbilder sålänge



Martin spacklar och fixar


Stökig butik under renovering

Martin jobbar och sliter med min lilla lokal, hur skulle jag klara mig utan honom? Han är underbar som alltid ställer upp.
Martin fixar min butiksdisk

Selected styles nya butiksdisk, nästan färdig
Hur hade jag klarat mig utan bästa svärföräldrarna som "råkade" vara hos oss i Borlänge
precis den helgen som butiken skulle spacklas, målas och tapetseras?
TACK för att ni är så underbara!
Butiken blev hur fin som helst tack vare er hjälp

Självklart fick min härliga tapet följa med till den nya lokalen
Hans tapetserar för fulla muggar.
Vi hade en liten tvist om hurvida tapetern skulle gå ända upp till taket eller
bara som en stor tavla, det blev som en stor tavla,.
Hans och Martins idé
Jag och Eva tyckte något annat men gav med oss.
Vilket var tur för det blev otroligt fint som vi gjorde, eller som Hans gjorde rättare sagt.
En stor tavla!


Martin powernappar, med all rätt efter hårt slit




Kommentarer
Postat av: Mie-Alisia Noordesen

Din lokal har verkligen blivit superfin! Mindre än den gamla, fast gulligare! En fråga, kommer du ta in Dagmar i butiken? Jag älskar ju deras koftor..

2008-07-23 @ 23:08:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0