Köpenhamn

I Fredags åkte jag och min sambo ner till Malmö för att på Lördagen åka över till Köpenhamns mässorna. Det var så otroligt mycket fint att titta på och en sak vet jag iallafall, ihöst ska jag vara där alla dagarna, eller iallafall två heldagar.
Trots stressen och att jag inte hann se en bråkdel av allt jag ville hinna med
hittade vi en hel del intresanta märken inför hösten.
Butiken Selected style kommer ha stänkt hela Juli för att sedan i Augusti öppna upp i ny lokal.
Inne i Bragegallerian kommer vi ligga from. Aug. Kommer hända en hel del i och med flytten. Längtar redan till hösten. Men ok, ska bli skönt med lite vår och sommar innan.
Nej nu är det god natt för mig.
Åker till Stockholm imorgon för ännu fler möten och inköp. Har full späckade scheman Torsdag, Fredag, Lördag och Söndag. Ska försöka hinna med lite nöjen också, inte bara jobb. Även fast det såklart känns som ett stort nöje det med.
Har ju tidigare bott i Stockholm 5 år så det är en hel del man vill hinna med.
Det blir nog tyst här på bloggen några dagar till, har varit dåligt bloggande för mig men bara inköpen och allt är klart så ska jag uppdatera en hel del om vad som har hänt och vad som kommer att hända

Kram Å god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0