PAPPERSARBETE, SUCK!!

Har varit borta från butiken i nästan två och en halv vecka, när man kommer hem så finns det drivor med pappersarbete att sätta sig ner med.
Tur nog så hjälper Malin och Anki mig i butiken idag också, jag jobbar hemmifrån med en hög papper, och en ännu större hög lookbooks/beställningar till våren. Har sett så mycket fint. Det blir liksom så att man glömmer av att höstens alla fina plagg är påväg in eller redan har kommit in.

Har fått första leveransen från Thelin, underbart Danskt märke med grym kvalité, massa jeans från Cheap Moday, nytt från Mbym, Numph, Modström, härliga plagg från Carin Wester och Stray boys kom idag.
Imorgon hoppas jag att smyckerna från Snö kommer, blir fin fint det.
Självklart kommer bilder, ska ägna hela nästa vecka åt webbshopen så att den blir färdig, senast och nu menar jag det verkligen absolut senast 23:e Augusti.
Inom kort kommer vi få in två nya Danska märken Just Female & Second Female.


KRAM SÅ LÄNGE!!

Kommentarer
Postat av: carro

hej!

kommer du få hem dom supersnygga kängorna från minimarket?

2008-08-19 @ 14:06:38
Postat av: Jenny

Tjena Carro, nej tyvär inte.

2008-08-19 @ 22:42:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0