HÖSTPREMIÄR FÖR WEBBSHOPEN!

Måndagen den 25/8 har webbshopen höstpremmiär, vi har fått in massa underbara höstplagg till butiken.
Helgen ska vi tillbringa med att fota, fota och fota för fullt och senast måndag kl.10.00 ska sidan vara rejält uppdaterad.

Tyvär har webbshopen fått legat lite på vilobänken då jag har flyttat butiken två gånger under sommaren.
Nu har vi kommit till rätta i våran lokal inne i Bragegalerian, känns helt underbart.
Känner mig otroligt nöjd med resultatet, äntligen börjar det likna den fina butik som den är värd.
Det enda som saknas nu är lite mer belysning, den ligger i kartonger men tyvär så dröjer det nog ett par veckor innan den kommer upp och sedan, såklart är det lite småfix kvar.

Ni som undrar vart våra second hand plagg tagit vägen, här kommer svaret
Då våran nya lokal är väldigt mycket mindre än våran gamla så har jag valt att sälja second hand på webbshopen,
i den fysiska butiken åker second hand ställningen fram endast på lördagar.
Så ni som saknar våra second hand plagg får ta er ner till butiken på Lördagar, vi börjar med detta Lördagen den

PS. Självklart kommer vi fira premiären med något smaskigt erbjudande.

Nedan bjuder jag på en härlig klänning från Cheap Monday
Strl. XS-L, priset är 299:-



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0