MÅNDAG IGEN

Då var det Måndag igen. Helgen har varit otroligt lugn. Inge halloween party för oss inte. Sovit, städat, sovit, städat, sovit & st...... har vi gjort. Hann med en sväng till Cervera och investerade i en Kitchen aid assistent. Min kära sambo blev inte lika glad för den dyrgripen som jag. Nu har jag iallafall köpt den och nu ska det sättas igång att bakas. Ska börja sälja kaffe i butiken inom en snar framtid så jag tänkte baka lite mini bullar, kakor mm. som man får till sitt kaffe. Köp en kaffe för 25kr och då ingår det ett litet mini bakverk. Jag är bagare/konditor  i grunden så jag kan baka grymma godsaker. Har bla. jobbat på Rosendals trädgård i Stockholm så det är inte helt omöjligt att deras härliga morotskaka kommer att serveras här hos mig på Selected style.

Måste bara planera hur allt ska gå till innan jag sätter fart. Några investeringar behövs inför kafé hörnan.
Nej nu ska jag gå iväg och sätta igång att jobba. Det är väldigt dåligt med bilder på bloggen för tillfället, ska lämna in kameran på lagning idag, när den är klar blir det skärpning ifrån min sida.
Ha en underbar dag
Kram Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0