Man får lära sig något nytt varje dag

Såhär på måndagar brukar det vara relativt lugnt men idag kom det in en urgullig tjej ifrån Vansbro, tittade på jeans, provade en del, provade herrmodellen Möllevågnsgatan 41 ifrån Svensson, de satt helt perfekt. Riktigt snyggt, lagom baggy, jag har länge letat efter ett par justa baggy jeans, inte FÖR baggy utan precis lagom så har jag dem i min egna butik., lustigt. Vad härligt det är med kunder som tar för sig i butiken och kommer med egna lösningar på saker och ting. Måste se till att få rätt på kameran så att jag kan dokumentera sådan ögonblick och lägga upp här på bloggen. Så tjejer, letar ni efter ett par justa baggy jeans, kom hit till Selected style och prova Svenssons härliga modeller, sitter som levis twisted fast mycket snyggare och till ett mycket bättre pris, 699kr. Självklart har vi även tjej modellerna.
Nej nu ska jag nog själv hoppa in i provrummet och prova ett par. Lite urplockat på storlekarna men det kommer in fler.

Kram Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0